Friday, March 27, 2009 8:49 PM

lemme yell out 让我吼!

Current mood: impatient 情绪:不耐烦


Thank you for your sweet sweet messages.
感谢感谢你们的留言

First of all,
let me apologize that I couldn't announce it myself before the news came out.
首先
我对于自己不能在传言出现前发表声明感到抱歉


But I still can't say anything for certain reasons.
What i wanna yell out for now is...
可是我现在还是不能对于此次事件发表确切的理由
我现在想吼的是...



Who the fuck would wanna hide some thing important for him from his fans who love him ?
Who the fuck wouldn't wanna share some thing happy with his fans who are supporting him?
Who the fuck would wanna on purposely betray the fans he loves?
Who the fuck would wanna make his fans sad like this?
是谁他妈的要隐瞒最爱他的粉丝一些重要的事情?
是谁他妈的不把自己快乐的事情分享给支持他的粉丝?
是谁他妈的会去故意背叛他最爱的粉丝?
又是谁他妈的要让他的粉丝这么难过?


You know I wouldn't.
你知道我不会.

What the fuck can I believe ?
Who the fuck can I trust ?
什么他妈的是我能相信的?
又是有什么他妈的我能信任?




Where the fuck is love?
真他妈的 爱在哪里?



But I know that what happened is all my responsibility.
And I'm fuckin' stressed that I can't explain anything in japanese right now.
可是我明白事情的一切责任是都我的.
我真他妈的不爽我现在不能用日文解释些什么.


But I will make an announcement for sure.
可是我一定会交代清楚.

Whether you believe me or not,
I'll keep saying I LOVE YOU no matter what.
不管你相不相信我,
无论如何我还是会说我爱你.






Sincerely
真诚的



雅-miyavi-






============================================

WHAT THE FU*K OF THOSE PPL WHO GIV STRESS 2 U?!?
我真他妈的不爽MYSPACE上面的死白痴
真爽大米那么多FUCK
可见他已经快崩溃了
心痛啊
为什么要给我们爱的人压力呢
自称KO-MYV的
总之
最近俺的情绪起伏非常之大
我们作为仔雅唯一能做的是什么
唯一能确定的是什么
要我教你们吗
告诉你们
作为仔雅我们能做的就是无论如何的支持他
作为仔雅唯一能确定的是我们爱他

激动啊我
有点神经的雅区小版主上

arrow
arrow
    全站熱搜

    hUahUahUahUa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()